tiistaina, maaliskuuta 01, 2005

Sopimus asuinhuoneiston luovutuksesta väliaikaisesti toisen käytettäväksi

En saa jälleenvuokrata TOAS:n asuntoa, joten en myöskään voi siis hankkia alivuokralaista. Kävimme kuitenkin "alivuokralaisen" kanssa tekemässä sopimuksen asuinhuoneiston luovutuksesta väliaikaisesti toisen käytettäväksi. Minä olen edelleen vuokralainen, joten Ville maksaa vuokran minulle ja minä maksan sen sitten TOAS:lle. Pitäähän se joku roti olla, ettei nyt vain ei liian helpoksi asioita tehdä.

Kommentit:

02 maaliskuuta, 2005 18:34
Anonymous Anonyymi sanoi...

Super nam, älä anna "alivuokralaisen" humpata liikaa. t:pentti56

 
02 maaliskuuta, 2005 22:49
Blogger Ainu sanoi...

Uuh. Olen kateellinen. Minulla on puoli vuotta työväenopiston kielikurssia takana ja olen sekaisin japanista ja Japanista. Kiitos Siulle siitä, että kun googlasin sanalla Japani, ilmestyi Sinun blogisi.
Sain innoituksen perustaa oman.

 
02 maaliskuuta, 2005 22:53
Blogger Ainu sanoi...

Pöh. Hauskaa matkaa! Ota paljon kuvia! Kirjoita juttuja, niin minäkin saan nauttia.

 

Lähetä kommentti

<< Alkuun