perjantaina, elokuuta 26, 2005

Toiset läksiäiset

Eilen laboratoriomme pitivät yhdessä meille läksiäiset. Ensin oli yakinikua tietotekniikan laitoksen rakennuksen edustalla. Syötiin taas kaikenlaista lihaa, vähän sisäelimiä ja vihanneksiakin. Sitten siirryttin Mikan laboratorioon jatkoille. Juotiin lisää ja syötiin pikkupurtavaa. Pelattiin Settlers of Catania ja intiaanipokeria.

Yllättävän paljon ihmisiä ilmaantui paikalle, vaikka heitä ei tässä kesällä muuten ole näkynytkään. Ja mukavaakin vieläpä oli.

Kommentit:

27 elokuuta, 2005 21:16
Blogger Ainu sanoi...

Hee. Jos törmäät kimonokauppaan. Toistan: IHAN VAIN TÖRMÄÄT. Niin mulle kelpais vielä aluskimono.

Paljonkohan ne maksaa??????

Musta tuntuu, että olis säädytöntä esiintyä jollekin ihan japanilaiselle sillein, että paljas reisi voi vilahtaa. Kuten nyt ;)

Huomaatko? Olen mahdoton flirtti ja maanvaiva!

Ei ole kauheeta, jos et lähtökiireissäs ehdi jne.. Minä voin joululomalla ottaa kaavat näistä ja tehdä itse lakanakankaasta------

ELI ÄLÄ HERMOO, ATTE.

 
28 elokuuta, 2005 13:36
Blogger Ainu sanoi...

Vau. Vieraat ovat minulle niin täydellisen ystävällisiä. Mahtavaa.

Minä tykkään, niin hirmuisesti!

 
29 elokuuta, 2005 05:31
Blogger Ephief sanoi...

Hihi, Japani-blogi yhdistää :)

Tokiossa minulla voisi aikaa ollakin, ja ehkä täälläkin vielä. Jos TÖRMÄÄN, niin katselen.

 
10 lokakuuta, 2005 02:44
Anonymous Anonyymi sanoi...

Ja Settlers of Catanista voitto kotiin! Vaikka oli meikäläisen ensimmäinen kerta kun pelasin, ja promillejakin oli luvattomasti =D Tosin tiimikaverina oli Yu, joka oli pelannut kerran.

(Ainu raapusteli) "Musta tuntuu, että olis säädytöntä esiintyä jollekin ihan japanilaiselle sillein, että paljas reisi voi vilahtaa. Kuten nyt ;)"

Siitähän ne japanilaiset vaan pitäisivät (siis miespuoliset).

 

Lähetä kommentti

<< Alkuun