torstaina, syyskuuta 22, 2005

Kurssisuoritukset

Kurssisuorituksemme ja niiden tulokset olivat saapuneet KV-toimistoon. Näemmä olin opiskellut enemmän kuin luulin. Olin päässyt läpi kuusi kahdeksasta valitsemastani kurssista, vaikka en edes käynyt kaikkien (läpi pääsemieni) kurssien tenteissä. Suorittamatta jäivät tilastomatemattikan ja kiinan kielen kurssit, kummakaan tenttiin en mennyt.

Olin siis päässyt läpi myös Japanin kieli II:n, jonka pakollista esseetä en tehnyt sekä Java-kurssin, josta suoritin vain harjoitustentin. Arvosanatkin olivat yhtä kurssia lukuunottamatta parasta A-luokkaa (80-100, ilmeisesti prosenttia pisteistä). Tekoälyssä jäin 75:een (prosenttiin?) ja siten B-arvosanaan, vaikka tenttiin sai tuoda kirjan ja muistiinpanot. En ehtinyt tehdä viimeistä kolmesta tehtävästä kunnolla, oikeastaan lähes ollenkaan. Läpipääsyn raja kaikilla kursseilla oli kuitenkin hieman yllättävästi 60.

Taitavat professorit siellä olla aika lepsuja gaijin-paroille, ei kai tuota oikein muuten voi selittää. Nyt kuitenkin voin marssia osastosihteerin juttusille ja pyytää häntä lisäämään tutkitooni suorituksen liikunnasta.

Kommentit:

25 syyskuuta, 2005 02:49
Blogger kasi sanoi...

Terve terve
hemmetti olin Japanissa tänä kesänä, ja bongasin sun kuvista Osakassa pari paikkaa jossa olin käyny! Ja ihan samoihin aikoihin olin siellä

 
26 syyskuuta, 2005 13:16
Blogger Ainu sanoi...

Hyvä Atte! Niin sitä pitää! Osaat näköjään yhdistää työn ja huvin!

 
26 syyskuuta, 2005 13:18
Blogger Ainu sanoi...

Taidan olla tottunut kovaan blogaustahtiin puoleltasi. Kärsin vieroitusoireista blogisi hiukan hiljettyä.

 
26 syyskuuta, 2005 16:20
Blogger Ephief sanoi...

Tiedän ja pahoittelen. Minullakin on vieroitusoireita kirjoittamisesta.

En vain millään keksi mitään kirjoitettavaa. Pariin tai ehkä jopa muutamaan postaukseen aihe olisi, mutta on jotenkin kovin suuri kynnys ylitettävänä, että saa aikaiseksi niiden kirjoitamisen.

 

Lähetä kommentti

<< Alkuun