tiistaina, heinäkuuta 26, 2005

Banyan

Tänään keskustassa tapaamani, Hokkaidon ympäri pyöräilevä amerikkalainen englanninopettaja sanoi, että joutuu ehkä jäämään Kitamiin päiväksi tai pariksi sen taifuunin takia. "Minkä taifuunin?", ihmettelin, mutta vain itsekseni.

Irkkiin päästyäni alkoivat kaveritkin kommentoimaan taifuunista, joten pitihän se tarkistaa. On sieltä tosiaan taifuuni tulossa, on jopa Honshun edustalle jo ehtinytkin. Ennusteen mukaan olisi jatkamassa tänne pohjoisemmaksikin. Onkin ollut hieman outoa keliä tässä eilen ja tänään.

Kommentit:

26 heinäkuuta, 2005 20:43
Blogger Ainu sanoi...

Taifuuu!!

Minä olen sellainen, jos posti on mieleistä! Jos ei.. Olen routaa.

 
26 heinäkuuta, 2005 22:47
Blogger Ainu sanoi...

Hehehehehheeee.

JA paljon se maksoi ja miten maksan?? Vai, etkö uskalla vielä ottaa rahnaa vastaan?

 
27 heinäkuuta, 2005 06:55
Blogger Ephief sanoi...

En uskalla, katso ensin se paketti.

 
30 heinäkuuta, 2005 01:03
Blogger Ainu sanoi...

Senkin vaatimaton. Tottakai minä sen maksan, oli millainen oli. Jos ei se sovi minulle värin/kuosin puolesta, muokkaan ulkonäköni sen mukaiseksi.. tai lahjoitan sen jollekin rakkaalleni.

 
03 elokuuta, 2005 13:25
Anonymous Anonyymi sanoi...

Taifuunihan se oli - oli luvattu Nagoyaan juuri sille päivälle, kun kävin siellä maailmannäyttelyssä. Onneksi se kuitenkin muutti suuntaa ja saimme nauttia ihmisten vähäisyydestä tihkusateessa (jonotusajat -vain- puolitoista tuntia).

 

Lähetä kommentti

<< Alkuun